چگونگي نخی، پشمی، ابریشمی گونه یلدا

این وبلاگ جهت آشنایی شما با انواع شکلات ها وآبنبات های خوب برپا شده است

چگونگي نخی، پشمی، ابریشمی گونه یلدا

۹۳ بازديد
"استخاره در لغت به معنی خواستن بهترین چیز و طلب کردن خیر است و در اصطلاح نوعی دعا است در انجام امری که خیر و شر آن بر انسان پوشیده است. در شهر خراسان بر این باورند که مصرف هویج، گلابی، زیتون سبز و انار باعث محافظت از گزش مضر حشرات به خصوص عقرب میگردد. محققان انگلیسی ثابت کرده اند که نوشیدن آب انار باعث کاهش استرس در افراد می شود. ایرانیان در زمان قدیم اعتقاد داشتند که خورشید در این شب شکست ناپذیر میشود. ایرانیان باستان نیز میگفتند که یلدا شب میلاد مهر و دوستی و خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا محبت است. اولین جشن شب یلدا چه زمانی بوده است؟ که در قسمت بعدی شرح خطبه خواندن نیز خرید کادو شب یلدا آمده است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ژیوار، یلدا در واقع یک جشن انقلاب =>خرید کادو شب یلدا زمستانی میباشد. خرید کادو شب یلدا در سنت زرتشت، طولانیترین و تاریک ترین شب سال را یک روز ناخوشایند میدانستند، و روشهایی که امروزه هم در این شب انجام میشود، در اصل برای دور شدن از این ناخوشایندی و بلایا بود. اکثر خانوادهها همه خوردنیها را روی یک کرسی قرار میدهند که افراد دور آن مینشینند." کلمه یلدا به زبان سریانی است و معنای آن یعنی تولد، زادروز و میلاد جدید. خرید کادو شب یلدا به همین دلیل به مردم سفارش میکردند که بیشتر شب را بیدار نمانند، تا ناخوشی به سراغ آنها خرید کادو شب یلدا نیاید. مردم نیز دور هم جمع میشدند و آخرین میوههای تابستان خود را با هم میخوردند و اینگونه خود را سرگرم میکردند تا از بدبختی دور شوند. در بعضی از مناطق ایران رسم است که به دلیل اسم شب چله، چهل نوع خوراکی باید سرو گردد. اگرچه ممکن است امروزه بعضی مراسم رواج نداشته باشد و یا تغییراتی در شکل اجرای آن به وجود آمده باشد ولی هنوز شب یلدا، رنگ و بو خاص خودش را خرید کادو شب یلدا دارد. اگرچه امروزه اهمیت مذهبی شب یلدا از بین رفته اما در فرهنگ ایرانی سنت شب زنده داری جشن و دورهمی آن و بسیاری از رسوم دیگر شب یلدا هنوز هم پابرجاست. بسیاری از دختران نیز در جواب این لطف برای نامزدشان هدیه میفرستند. سپس این سوال را از دوستتون بپرسید و بخواهید تا واقعیت را به شما بگوید سپس جواب ها را مقایسه کنید. برای اینکار کافی است عکسهای خاطرهانگیزتان را در عکس پرینت آپلود کنید و فتوبوک نفیس و با ارزشتان را تحویل بگیرید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

خانم ها عاشق ته ریش هستند

طبق یک مطالعه، خانم ها به ته ریش سنگین علاقه دارند. مشخصا ریشی که حدودا ده روز تراشیده نشده باشد. بر اساس این تحقیق، خانم ها ته ریش را یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های مردانه، جذابیت و صلابت می دانند. می توان گفت که ته ریش یک سرنخ غیر کلامی برای جنس مخالف است که مردانگی را نشان می دهد.

اگرچه که این تحقیق همچنین نشان می دهد که میزان جذابیت در بعضی از افراد با ته ریش اشباع شده است. بنابراین بعضی از خانم ها صورت ریش دار را جذاب تر می دانند که برای خیلی ها طبیعی نیست. گاهی اوقات برای خانم ها یک مرد با صورت کاملا شیو شده و بدون ریش جذاب تر جلوه می کند. (پس بهتر است که فعلا دست نگه دارید). این مقاله به شما توضیح می دهد که چرا مدل ریش های مورد علاقه مدام تغییر می کنند.

اما سوال اولیه همچنان باقی است، که آیا خانم ها ریش دوست دارند یا نه؟

ادامه را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.